Exposición colectiva do ciclo Arredor do Parado

Esta semana inauguramos a primeira exposición colectiva do ciclo Arredor do Parado, actividade coordinada por Chelo Matesanz e comisariada por Iria Vázquez, con motivo do 30º aniversario da Facultade de Belas Artes de Pontevedra, que conta co apoio e patrocinio da Vicerrectoría do Campus de Pontevedra.

Arredor do Parado unése aos distintos actos do 30º aniversario da Facultade de Belas Artes de Pontevedra. Nel participan artistas egresadas/os de diferentes promocións, tanto emerxentes coma de consolidada traxectoria.

Artistas participantes:
Alberto Ardid, Iria Cortizo, Rosendo Cid, Sara García, Olmo Cuña, Rosa Neutro, Roi Fernández, Cillas Rodríguez, Berio Molina e Iria Vázquez.

A inauguración, debido aos protocolos esixidos pola crise sanitaria actual, se realizará en dous días: o xoves día 26 de novembro ás 12.30 h. para público xeral e o venres 27 de novembro ás 13.00 h. terá lugar a apertura para medios.