Fugas e Interferencias. VIII International Performance Art Conference. Bases da convocatoria 2023.

Aberta a convocatoria de FUGAS E INTERFERENCIAS, VIII International Performance Art Conference.

Bases e información:

O congreso celebrarase os días 26, 27 e 28 de outubro de 2023. As sedes do congreso serán: A Casa das Campás (Universidade de Vigo, Campus de Pontevedra) e o Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC, Santiago de Compostela). O congreso está organizado pola Universidade de Vigo e conta coa colaboración do Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC, Santiago de Compostela).

DIRECCIÓN E COMITÉ CIENTÍFICO

A dirección do congreso corre a cargo de Marta Pol Rigau (Universidade de Vigo) e Carlos Tejo Veloso (Universidade de Vigo).
O comité científico está formado por: Dr. D. Anxo Abuin (Universidade de Santiago de Compostela), Dr. D. Juan Albarrán (Universidade Autónoma de Madrid), Dr. D. Juan Vicente Aliaga (Universidade Politécnica de Valencia, UPV) , Doutora Dona Helena Cabello (Universidade de Castela-A Mancha), Doutora Dona Ana Carceller (Universidade de Castela-A Mancha), Doutora Dona Rita Castro Neves (Universidade do Porto), Doutora Dona Malgorzata Kazmierczak (Universidade de Cracovia) , Dr. D. Marco de Marinis (Universidade de Boloña), Dr. D. José Luis Marzo. Centre Universitari de Diseny (BAU), Doutora Dona Cecilia Perea (Universidade da Patagonia) Doutor D. Miguel Molina (Universitat Politécnica de Valencia, UPV) Doutor D. David Pérez (Universitat Politécnica de Valencia UPV), Dra. Dona. Marta Pol Rigau (Universidade de Vigo), Dr. D. Artur Tajber (Universidade de Cracovia), Dr. D.Carlos Tejo Veloso (Universidade de Vigo), Doutora Dona Judit Vidiella (Universidade de Girona) e Dr. D. Gabriel Villota (Universidade do País Vasco).

DIRECTRICES DO CONGRESO

Trátase dunha convocatoria dirixida a persoas que traballan no ámbito artístico, teórico/crítico e estudantes.
O obxectivo fundamental do congreso céntrase na análise dos novos comportamentos da arte de acción, tanto desde a práctica como desde a reflexión teórica. As persoas que desexen participar deben propoñer un estudo que reflicta un estado de innovación na investigación teórico-crítica da linguaxe da arte de acción, ofrecendo hipóteses que nos axuden a anticipar o seu futuro.

EIXOS TEMÁTICOS

As propostas de comunicación seleccionadas deberán abordar un destes eixos temáticos que estruturan o congreso:
1. A reflexión teórica da arte de acción. Neste apartado tentarase contrastar os distintos enfoques teóricos sobre a arte de acción para darlles visibilidade e poder construír un marco teórico contextual.
2. A acción e as súas interseccións. Trátase de investigar o carácter híbrido da arte de acción e de observar como evolucionou esta práctica para incorporar estratexias visuais a partir da videoacción ou da videoarte; estratexias escénicas propias do teatro ou da danza contemporánea ou estratexias derivadas do campo do son. Así mesmo, prestaremos especial atención á análise que estuda a relación que a arte de acción establece co ámbito pedagóxico.
3. As posibles interaccións entre a arte de acción e o contexto político.Proponse investigar como a arte de acción, desde enfoques e posicións moi diferentes, pode traspasar os límites do poder establecido/dominante para xerar un discurso estético máis aló dos antagonismos. Entre outros enfoques, prestaremos especial atención á natureza da arte de acción desde a perspectiva de xénero, á teoría e á arte feminista, á nova masculinidade e/ou queerness.
4. Comisariado de Arte de Acción. Proponse investigar o comisariado da arte de acción desde un enfoque amplo que poida englobar experiencias curatoriales que se concretan en: accións individuais, festivais, ciclos en espazos oficiais e/ou alternativos ou o estudo de coleccións públicas ou privadas.

AVALIACIÓN

As comunicacións que presenten ao congreso as persoas seleccionadas deberán ser orixinais e inéditas, ademais de non estar pendentes de publicación.

CRITERIOS DE SELECCIÓN

• Adaptación ás bases e regulamentos propostos polo congreso.
• Adaptación ás liñas temáticas propostas
• Aportar un carácter innovador
• Calidade e claridade na escrita
• Coherencia no discurso
• Rigor intelectual
O congreso conta cunha revisión por pares cega por parte do Comité Científico.

IDIOMAS

Os idiomas oficiais do congreso serán o galego, o castelán e o inglés.

COTA DE INSCRICIÓN

O congreso fixa unha cota de inscrición de 70 €. Unha vez confirmada a aceptación ao congreso, comunicarase o procedemento de pagamento, que se concretará a través do correo electrónico e na propia páxina web do congreso. As inscricións xa aceptadas e pagadas non son reembolsables en ningún caso.

PRAZOS

• ENTREGA DE RESUMO E METADATOS: 31 de marzo de 2023
• NOTIFICACIÓN DA SENTENCIA DO COMITÉ CIENTÍFICO: 24 de abril de 2023
• PRESENTACIÓN DO ARTIGO COMPLETO: 26 de xuño de 2023
• PAGO DA MATRÍCULA: Do 26 de xuño ao 3 de xullo de 2023
• PRESENTACIÓN DA COMUNICACIÓN: 26, 27 ou 28 de outubro de 2022
• PUBLICACIÓN DAS ACTAS: 31 de decembro de 2023

ENVIO DE RESUMOS

Formato, estrutura e lonxitude
Na primeira páxina do resumo aparecerán o título, o resumo e as palabras clave. Recoméndase que o título non exceda de 18 palabras. As palabras clave estarán entre catro e oito, escribiranse en minúscula e separadas por punto e coma. Recoméndase que o resumo se organice segundo estes apartados: introdución, metodoloxía, tema a tratar, obxectivos e bibliografía. A extensión do resumo será: un máximo de 1000 palabras e un mínimo de 750. O tipo de letra (tipo de letra) será Arial cos seguintes tamaños: Corpo do texto: tamaño 12, interlineado simple.

MODALIDADE DE PRESENTACIÓN DO RESUMO

As persoas que desexen participar no congreso deberán enviar antes do 31 de marzo de 2023 dous ficheiros que se achegarán ao correo electrónico: (oculto)

O primeiro ficheiro adxunto farase referencia aos datos persoais do autor e levará o nome A_METADATA_Título.
• O autor non debe incluír a palabra «Título» textualmente no nome do ficheiro, senón tres palabras do título do resumo separadas por guións baixos.
• Este ficheiro incluirá a seguinte información: nome do autor, título do resumo, filiación académica ou institución de orixe, número de DNI, correo electrónico, teléfono de contacto e un breve currículum vitae que non exceda de 150 palabras

O segundo dos ficheiros de texto terá o nome: B_RESUMEN_Titulo.
• Teña en conta que o autor non debe incluír a palabra «Título» textualmente no nome do ficheiro, senón tres palabras do título do resumo separadas por guións baixos.
• Para que o proceso de revisión por pares que leva a cabo o comité científico do congreso sexa anónimo, o autor deberá incluír neste ficheiro: título, resumo e palabras clave (en castelán e inglés). Omitirase en todo momento o nome do autor do dito resumo.

GARANTIZAR UNHA REVISIÓN A CEGA

• Os autores do documento teñen os seus nomes eliminados do texto, utilizando «Autor» e ano nas referencias e notas ao pé, en lugar do nome do autor, título do artigo, etc.• Nos documentos de Microsoft Office, tamén se debe eliminar a identidade do autor das propiedades do ficheiro (ver en Ficheiro en Word), facendo clic no seguinte, comezando por Ficheiro no menú principal da aplicación de Microsoft: Ficheiro > Gardar como > Ferramentas ( ou Opcións nun Mac) > Seguridade > Eliminar información persoal das propiedades do ficheiro ao gardar > Gardar.
• Con PDF, o nome do autor tamén debe eliminarse das Propiedades do documento que se atopan en Ficheiro no menú principal de Adobe Acrobat.

COMUNICACIÓN DA SENTENDICA DO COMITÉ CIENTIFICO

Unha vez avaliado o resumo, remitirase ao autor antes do 24 de abril de 2023, aceptándoo ou non.
A aceptación da comunicación implica a presentación pública da mesma polo seu autor durante os días que teña lugar o congreso.

Toda a información completa aquí: fugaseinterferencias.com