Catálogo da exposición De mestras e mestrados

Catálogo Pdf

Catálogo da exposición De mestras e mestrados celebrada entre o 29 de outubro de 2020 e o 24 de xaneiro de 2021 no Claustro do Edificio Sarmiento do Museo de Pontevedra co gallo do 30 aniversario da Facultade de Belas Artes de Pontevedra.

Son as profesoras artistas que impartiron no Mestrado en Arte Contemporánea, Creación e Investigación
da Facultade as que protagonizan esta mostra, acompañando as súas obras as creacións daquelas e aqueles estudantes que elas mesmas escolleron pola súa sintonía ou afinidade creativa. O resultado é un interesante diáologo interxeneracional formado por 18 docentes e artistas.

Artistas participantes: Loreto Blanco Salgueiro-Abi Castillo, Mar Caldas-Nilo Arias, María Luisa Fernández-Cristian Benítez, Almudena Fernández Fariña-Isabel Flores, Yolanda Herranz-Celeste Garrido, Anne Heyvaert-Yatir Fernández, Chelo Matesanz-Xoana/Pascual Pousa, Mónica Ortúzar-Amaya González Reyes.

Comisario: Xosé M. Buxán Bran